close
Закон України "Про захист прав споживачів" дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар з двох причин:
Товар не відповідає заявленій виробником якості.
Розгляд питання про ремонт/компенсацію/обмін/повернення товару може бути виконаний за умов:
- дотримуються всі умови отримання товарів з розділу "Доставка"
- покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар
- на email returns@agrolife.ua відправлені:
- Претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (брак крупним планом), серійний номер упаковки.
- Копія Акту про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і/або псування товару під час отримання товару).
Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.
Дистанційний продаж і доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов'язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується таких умов:
- скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
- продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи і пломби
- товар повертався аналогічним отриманню способом, з усіма супровідними документами
- насіння і товар "під замовлення" не підлягають поверненню та обміну
- клієнт оплачує вартість зворотної доставки
- в компенсацію входить тільки вартість самого товару (додаткова вартість пересилки, комісії і т.д. - не включені)
- якщо товар отримано по акції з безкоштовною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.
Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 14 днів після отримання інтернет-магазином товару.