Двигун дизельний Sadko DE-440Е
Потужний двигун на 12 к.с. Дизельний, економний. Вал шпонковий, електростартер, модернізована система вихлопу.
Отримай Бонуси
Як отримати бонуси?
При придбанні будь яких товарів на суму від 100 грн ви автоматично поповнюєтте персональний бонусний рахунок за правилом 1 бонус за 100 витрачених гривень. Накопиченими бонусами можна оплачувати будь який товар. Для цього достатньо авторизуватись на сайті як користувач і обрати кількість бонусів до списання на сторінці оплати. 1 бонус = 1 грн. Не забувайте авторизовуватись перед оформленням замовлення, для нарахування бонусів на ваше імʼя.
Отримай Бонуси
Як отримати бонуси?
При придбанні будь яких товарів на суму від 100 грн ви автоматично поповнюєтте персональний бонусний рахунок за правилом 1 бонус за 100 витрачених гривень. Накопиченими бонусами можна оплачувати будь який товар. Для цього достатньо авторизуватись на сайті як користувач і обрати кількість бонусів до списання на сторінці оплати. 1 бонус = 1 грн. Не забувайте авторизовуватись перед оформленням замовлення, для нарахування бонусів на ваше імʼя.
Потужний двигун на 12 к.с. Дизельний, економний. Вал шпонковий, електростартер, модернізована система вихлопу.
- найпотужніша дизельна модель двигуна від Садко — 12 к.с. Вона на 2 к.с. потужніша, ніж попередній лідер компанії DE-420. Подібної потужності вистачить для будь-якої садово-польової техніки, включаючи мотоблоки, мотопомпи, подрібнювачі відходів і кормів. Всі завдання будуть виконані ще швидше, ніж в минулому.
- двигун об'ємом 440 кубічних сантиметрів. Камера згоряння з посиленими ребристими стінками тримає тиск паливної суміші, передаючи його на поршень в повному обсязі.
- витрата палива менша, ніж бере бензиновий двигун аналогічної потужності в 12 к.с. При цьому, дизельне паливо завжди коштувало і коштує дешевше бензину. Ви зберігаєте гроші двічі, використовуючи даний дизельний апарат.
- збільшений паливний бак до 5,5 літра.
- декомпресійний клапан передбачений в конструкції. Він скидає тиск в циліндрі, дозволяючи запустити двигун з першого разу. Тиск вирівнюється до атмосферного і немає ніяких перешкод, щоб підпалити збагачену суміш в камері згоряння.
- електростартер. Запускає двигун не ривком ручки з тросом, а простим поворотом ключа і парою секунд очікування. Для цього передбачений акумулятор, який заряджається під час роботи двигуна. Відмінна опція для тих, хто працює цілий день із зупинками. Двигун вже буде прогрітий, а заряд акумулятор зберігає дуже довго.
- шпонковий вал. 72 мм довжиною, 25 мм діаметром. Обертається вал за годинниковою стрілкою.
- використовується масло для дизельних двигунів при роботі. Рекомендуємо використовувати SAE 30CC/CD з властивостями антикорозії. Рекомендуємо також купувати масло для двигунів, яке розроблено для роботи при високих температурах металу, інакше на стінках можуть з'являтися відкладення. Проконсультуйтеся з продавцем.
- відведення вихлопних газів модернізоване, і ви можете використовувати навіть паливо з вмістом сірки.
Характеристики
Тип: | двигун дизельний |
Основні характеристики | |
Діаметр вала, (мм): | 25 |
Діаметр внутрішнього різьблення, (мм): | 10 |
Довжина вала, (мм): | 72 |
Напрямок руху вала: | за годинниковою стрілкою |
Вага, (кг): | 51 |
Двигун | |
Тип двигуна: | дизельний 4-тактний з повітряним охолодженням |
Робочий об’єм двигуна, (см.куб.): | 438 |
Потужність двигуна: | 12,0 к.с. / 9.00 кВт |
Система запуску: | ручний стартер,електростартер |
Об’єм паливного баку, (л): | 5,5 |
Рекомендоване паливо: | дизельне |
Об’єм масла в картері, (л): | 1,65 |
Рекомендоване масло: | SAE 30CC/CD |
Виробник | Sadko |
---|---|
Вид палива | Дизель |
Робочий об'єм двигуна (см. куб.) | 401-500 |
Діаметр валу, (мм) | 20.1-25 |
Довжина валу, (мм) | 70 |
Комплектація | Електростартер |